Resist
        Art

سایت ایران کارتون


1394 / 11 / 7

مصاحبه با سیمور چواست / پوسترهای خوب کمتردیده می شود.

مصاحبه با سیمور چواست- تصویر بالا: پرتره از خود هنرمند

به تازگی با سیمور چواست یکی از بنیانگذاران استودیو "پوش پین" مصاحبه ای انجام دادیم.

- مصاحبه گر: می توانید کمی در باره پیشرفت کاری تان برایمان صحبت کنید؟
سیور چواست: من در برونکس، نیویورک به دنیا آمدم. در کودکی مجذوب کتابهای طنز بودم و شخصیت های ذهنی خودم را می کشیدم. فکر می کردم روزی در زمینه انیمیشن یا کمیک کار خواهم کرد اما در دوران دبیرستان شور و شوق من به هنر تجارت منتقل شد. پس از فارغ التحصیلی از کوپریونیون قبل از این که هنرمند آزاد شوم به عنوان طراح گرافیک در چند استودیو مختلف نیویورک شروع به کار کردم و بعد در سال 1954 به همراه میلتون گلاسر و ادوارد سورل استودیو "پوش پین" را تاسیس کردیم.
ما تصویر سازی و طراحی گرافیکی برای اهداف مختلفی مانند: پوستر، تبلیغات، طراحی لغات، کتاب، مجلات و غیره انجام می دادیم. پس از 20 سال میلتون برای راه اندازی استودیوی خودش از ما جدا شد اما من تا امروز کار خود را تحت عنوان پوش پین ادامه داده ام.

صلح( 2001) ، نیویورک تایمز

- مصاحبه گر: در چه سنی تصمیم گرفتید طراح گرافیک/ تصویرگر شوید؟
سیمور: وقتی در دبیرستان درس می خواندم معلم هنری داشتیم که به ما طراحی گرافیکی درس می داد و ما را تشویق به شرکت در مسابقات طراحی محلی می کرد. از آن زمان بود که من طراحی را جدی گرفتم.

پوستر استودیو"پوش پین "

- مصاحبه گر: آثارتان را برای کسی که تا کنون کارهای شما را ندیده است چگونه توصیف می کنید؟
سیمور: سبک آثار من کاملا متفاوت است.به سبک اکسپرسیونیسم بیشتر تمایل دارم، اما در میان اغلب آثارم حس نظم و تلاش برای حل مشکلات وجود دارد.

" بحث طراحی" پوستری برای سری سخنرانی ها ( 1995)

مصاحبه گر: اگر به آثارتان فکر کنید از کدام یک از پروژه هایتان بیشتر رضایت دارید؟
سیمور: تمام پروژه هایی را که شروع کردم چه کتاب، پوستر، گرافیک های استودیو"پوش پین "( یا استودیو های دیگر) و یا آثار دیگرم یاد گرفتم که اگر پروژه متعلق به خودم باشد حتی اگر بد از آب در بیاید هیچ عذر و بهانه ای ندارم و خودم را بی تقصیر نمی دانم.

" سر لهستانی" پوستر برای نمایش در لهستان ( 2000)

مصاحبه گر: آینده طراحی پوستر را در زمانی که مردم اغلب توسط شبکه های اجتماعی از اخباراطلاع پیدا می کنند چگونه می بینید؟
سیمور: در حال حاضر پوسترهای خوب کمتری می بینم ، اما با این حال هنوز می توان طراحی پوستر را رسانه خوبی دانست اما پوستر فقط برای رساندن خبر به کار نمی رود.

" کاسترو" طراحی خصوصی ( 1989)

- مصاحبه گر: مهم ترین جنبه طراحی پوستر برای شما چیست؟
سیمور: وقتی پوستری را کامل می کنم همیشه از خودم می پرسم آیا پوستر زیبایی است؟ هوشمندانه است؟ آیا مفهومی را که می خواستم بیان کنم رسانده است؟

"پایان تنفس بد " " پوستر ضد جنگ" ( 1957)

- مصاحبه گر: عقیده شما در باره اختصاصی کردن آثار در مقابل عمومی کردن چیست؟
سیمور: عمومی کردن آثار آزادی بیشتری دارد و به هنرمند اجازه می دهد با اشتیاق تر باقی بماند. اختصاصی نبودن به من اجازه می دهد تا روش های مختلفی را برای حل مشکلات امتحان کنم. من کسانی را که در بیان احساساتشان جدی و متمرکز هستند تحسین می کنم، اما خودم نمی توانم طبیعتا این طور باشم.

"حماقت الکتریکی" روی جلدNose " نوز" ( 2000)

- مصاحبه گر: فکر می کنید برای یک طراح گرافیک توانایی طراحی کشیدن اهمیت دارد؟
سیمور: مطمئنا همین طور است، بدین دلیل که به هنرمند توانایی می دهد ایده هایش را به سرعت تجسم کند. طراحی کشیدن همچنین شما را وادار می کند همه چیز را با دقت و تامل بیشتر و نزدیکتری مورد توجه قرار دهید.

" غذاهایی که دوست دارم" روی جلد " نوز" ( 2001)

- مصاحبه گر: شما علاوه بر حرفه تان به چه کاری علاقمند هستید؟
سیمور: من جدول حل نمی کنم اما دوست دارم مشکلات گرافیکی را حل کنم.

" حقه ها" روی جلد " نوز" ( 2005)

- مصاحبه گر: دوست دارید در آینده به چه چیزی دست یابید؟
سیمور: این که علاقه ام به طراحی و تصویرگری پس از گذشت سالها همچنان پایدار باشد.

" دروغ" روی جلد " نوز" ( 2009)

-مصاحبه گر: نصیحت شما به طراحان گرافیک مشتاق چیست؟
سیمور: بیرون از جریان مسایل بایستید، اما از آن دور نشوید. با جدیت کار کنید و پولهایتان را پس انداز کنید.

اختصاصی سایت هنر مقاومت

نمره ای داده نشده.

   پیام های بازدیدکنندگان

در حال حاضر پیامی وجود ندارد.

required

required (not published)

optional